Instrukce při problémech s rezervačním systémem

Návod pro ty uživatele tenisového webu, kteří mají problém s rezervačním systémem, případně se vstupem na www.tenislovosice.cz

 

  1. Je potřeba vyčistit DNS cache:

Spustit „Příkazový řádek“ (je ve Start -> Všechny programy -> Příslušenství

Otevře se černé okno s bílým textem, něco jako:

C:\Users\grunzner>

 Napište: ((vše malými písmeny, a po G je mezera)  ipconfig /flushdns

 A potvrďte stiskem Enter, správné provedení se projeví výpisem:

  1. Konfigurace protokolu IP systému Windows

 Mezipaměť překládání DNS byla úspěšně vyprázdněna.

 Prohlížeč Google Chrome má vlastní, ta se čistí tak, že v prohlížeči zadáte adresu  chrome://net-internals/#dns a tam stisknete tlačítko „Clear host cache“

 

  1. Pokud nepomůže, je dalším krokem vymazat tuto adresu z historie procházení, to je u  každého prohlížeče jiné (historii lze vymazat selektivně, nebo úplně celou):

Internet explorer: http://windows.microsoft.com/cs-cz/internet-explorer/manage-delete-browsing-history-internet-explorer#ie=ie-11

Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95589?hl=cs

Mozila Firefox: https://support.mozilla.org/cs/kb/Vymaz%C3%A1n%C3%AD%20ned%C3%A1vn%C3%A9%20historie

Technická podpora pro uživatele:

Ing. Pavel Grunzner

SOLEDPRO s.r.o.

+420 773 221 024